Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
är som vanligt det vill säga äter och dricker bra. Det är typ koskit fast ibland ännu lösare
har hållt på i snart 14 dagar, har gett proviva hela helgen utan reslutat.
nej min häst går inte på bete hon går i sin vanliga vinter hage där det dock växer mycket gräs men med munkorg då hon fick fång förra sommaren.
om "kolla masken" inte visar något så funderar jag på om det är något hon kan ha fått i sig i hagen, finns mycket smörblommor i hagen och det har jag hört att det ska vara giftigt för hästen? rätta mig om jag har fel..
jag har använt Diamond V ett pulver som jätte bra resultat på lösa magar...
nej min häst går inte på bete hon går i sin vanliga vinter hage där det dock växer mycket gräs men med munkorg då hon fick fång förra sommaren.
om "kolla masken" inte visar något så funderar jag på om det är något hon kan ha fått i sig i hagen, finns mycket smörblommor i hagen och det har jag hört att det ska vara giftigt för hästen? rätta mig om jag har fel..
Om hon är en fånghäst med lös mage skulle jag vara rätt orolig nu. Min ponny blir alltid lös i magen innan hon får fång (fång börjar ju som en rubbning i magen). Jag skulle plocka in henne från allt gräs och gett hö och något att stabilisera magen och hålla stenkoll på hovarna och ev puls.