K

karin83

Hej!

Måste man ha plastrong eller slips på lokala tävlingar också? Är hoppryttare så har inte så stor koll på dressyren :p
Ska tävla lokalt med pållen nästa vecka

Tacksam för svar =)

Sv: plastrong

Hej!
Du behöver inte ha plastrong. Det räcker med vit ridskjorta.
Lycka till på tävlingen!

Som jag läst TR tolkar jag de som man alltid ska ha plastrong. Står nåt i stil med att man ska ha ljus polo eller ljus skjorta med plastrong o nål (har inte TR framför mig nu).

Antningen skall man ha vit polotröja, eller skjiorta med vit krage och plastrong eller slips. Så man behöver inte ha det. Däremot finns et vissa tävlingar man MÅSTE ha plastrong, tex Bohuscupen. Men sådant brukar då stå i reglerna.

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
599
Senast: Mli
·
Dressyr Hej! Nu när tävlingarna drar igång tillkommer också arbetet med att vara funktionär. Jag ska vara speaker men det var ett par år sedan...
Svar
16
· Visningar
1 910
Senast: settis
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt...
2
Svar
39
· Visningar
1 062
Senast: Bison
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
1 314

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka