Plastbackar till städskåp - finns de?

aiquen

Trådstartare
Jag letar efter plastbackar/lådor att hänga på skenor, till städskåp modell äldre. Jag har kollat på nätet på de ställen jag kan komma på (Ikea, Bauhaus, K-rauta ...) utan resultat. Är det så att sådana här backar inte alls går att få tag i längre eller kan jag ha missat något ställe? Är det möjligtvis någon bukare som har koll?

bild.jpg

Senast ändrad:
Sv: Plastbackar till städskåp - finns de?

Jag har backar i städskåpet i min nybyggda lägenhet. De är från Ballingslöv.

Tack för tipset.

Jag har varit och tittat här nu, och enligt personalen i butiken jag var i så finns/tillverkas inte just sådana här plastbackar längre. Nu verkar det mest vara trådbackar eller backar som täcker liksom hela skåpet? Är det sådana du har eller har du sådana backar som på bilden, som bara hänger på en kant så att säga? Ah, det är så himla dumt när saker bara försvinner! :p

Tack för tipset.

Jag har varit och tittat här nu, och enligt personalen i butiken jag var i så finns/tillverkas inte just sådana här plastbackar längre. Nu verkar det mest vara trådbackar eller backar som täcker liksom hela skåpet? Är det sådana du har eller har du sådana backar som på bilden, som bara hänger på en kant så att säga? Ah, det är så himla dumt när saker bara försvinner! :p
Jag har liknande de på bilden, fast backarna är i grå plast, http://www.ballingslovmolndal.se/ballingslov-hogskap-p-775-c-243.aspx

Jamen det är ju precis så mitt städskåp ser ut! Med medicinskåp och backar. Fast modell lite äldre då, antar jag. Vilken puckobutik jag lyckades hitta då.

Tack så mycket för dina svar! :bow:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 458
Senast: Yeah but
·
Hästvård Förlåt för novell. Jag brukar inte rådfråga om sånt här över nätet men jag har stora problem med min ponny och vet inte längre villa...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
13 785
Hästmänniskan Ingen riktigt bra titel, men va sjutton. Suttit å läst lite olika trådar om köpa hästar och annat. Kikade lite spontant på hastnet mest...
Svar
13
· Visningar
3 426
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 452
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar