Plankan på dynghögen är snorhal!

Trevita

Trådstartare
Hur gör ni för att inte plankan man kör skottkärran på ska bli så jäkla hal? Går bredvid för att inte slå ihjäl mej. Sanda, funkar det? Andra tips?

Måla eller limma plankan och släng på grus innan färgen torkat, då blir det som sandpapper. Håller inte i all evighet, men det går ju att göra om! :)

Om möjlighet finns kan man ta in planakn i stallet när msan inte använder den..Då är den torr och inte hal när man ska använda den :cool:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 337
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 458
Senast: mars
·
Samhälle Snart är vintern på intågande (😎) och som erfaren yrkeschaufför blir det tydligare och tydligare att Sveriges (åtminstone på många...
2
Svar
32
· Visningar
1 482
Senast: hastflicka
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 239
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama