Cherarriduracell
Trådstartare
Vi har börjat spåna kring att inreda ett loft som lägenhet. Loftet är ca 4*8m men ungefär 4 kvadrat går bort till trappan upp och avsatsen utanför dörren. tvärs över ytan går en rätt låg takbjälke, ca 180 från golvet så där kan det nog vara smidigt att sätta en vägg eller så. Jag tänkte mig att det ska bli en liten tvåa med badrum med plats för dusch och tvättmaskin och ett litet kök. Jag har bara kört fast lite på var jag ska lägga vad? Badrummet "måste" ligga längs den vänstra väggen i bild, köket är väl bra om det ligger vägg i vägg med badrummet så det blir smidigt med vattnet.
Den enda sidan med bra utsikt och inte bara ljusinsläpp är den längst ner i bild så spontant vill jag ha vardagsrum där? Men som sagt, jag har ju kört fast så jag vet inte riktigt vad har ni för spontana tankar?
Den enda sidan med bra utsikt och inte bara ljusinsläpp är den längst ner i bild så spontant vill jag ha vardagsrum där? Men som sagt, jag har ju kört fast så jag vet inte riktigt vad har ni för spontana tankar?