plackindikatortabletter

ameo

Trådstartare
Moderator
Såna där tabletter man tuggar på, som visar var man slarvat med tandborsten så att det finns plack kvar.
Jag har hittat 4 olika sorter: Ekulf, TePe, Red Cote och Curaprox. Nån som hittat någon annan?
Och framförallt, är det någon som testat dessa och kan tala om vad de smakar??

(avkomman som skulle behöva testa såna här är überkänslig för mintsmak, så - är det nån av dem som inte har minsta lilla mintsmak?)

Såna där tabletter man tuggar på, som visar var man slarvat med tandborsten så att det finns plack kvar.
Jag har hittat 4 olika sorter: Ekulf, TePe, Red Cote och Curaprox. Nån som hittat någon annan?
Och framförallt, är det någon som testat dessa och kan tala om vad de smakar??

(avkomman som skulle behöva testa såna här är überkänslig för mintsmak, så - är det nån av dem som inte har minsta lilla mintsmak?)

https://www.apoteket.se/produkt/tepe-plaqsearch-10-st-lada-250294/
Står att den smakar milt av tuttifrutti, inte testat själv men var ju inte så dyr.

Tycker de smakar sjukt beskt och äckligt. Inte minsta mint på den jag fick hos tandläkaren för inte alls länge sen, smakade mest spya. Kan kika vilken de va jag fick då, hon skrev ner det.

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 945
Senast: Takire
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 351
Senast: cassiopeja
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 403
Senast: Karminnie
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Inspirerad av Magianas blogginlägg om HSP – ”etiketten” Highly sensitive person = högkänslig personlighet – så började jag fundera över...
Svar
0
· Visningar
800

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Halt efter vila
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar