pinto eller kingston?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Buster2005
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 755
B

Buster2005

Hej. Jag undrar om någon utav er har provat någon av Börjes sadlar, Pinto eller Kingston? Funderar på att köpa någon av dom, men undrar hur kvaliteten är när dom är så billiga.

Sv: pinto eller kingston?

Så billiga sadlar är ren skit. Köp hellre en begagnad Griffin eller Wintec om du inte har råd med en bra lädersadel. Det kommer din häst att vara tacksam för...

Satsa på en beg. märkessadel istället. Dessa sadlar du nämner är inget att ha. Vad det gäller kvaliteten så får du vad du betalar för men det finns säkert dom som är nöjda med sina köp så jag säger inte att alla är skit... :crazy:

Jag har haft en Kingston allround.
Aboslut inget fel alls på den, förrutom att det var grymt dåligt stöd i den, passar inte direkt då man har en hoppetossa till häst. ;)
Sålde den sedan då hon musklade om sig & den ej passade.

Liknande trådar

Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
745
Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 012
Utrustning Hej! Vad säger ni om storlek på Animo- kavajer? Italiensk 40 sägs ibland vara motsv 34 och ibland 36, beroende på var man läser...
Svar
3
· Visningar
421
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Jag har en dressyr sadel (en ganska ovanlig här i Sverige) är en sommer remos musica 18tum som köptes ny sommaren 19 som jag...
Svar
1
· Visningar
320
Senast: DarkInNight
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Vad heter den här?
  • Valp 2025