B

Bonbina

Tänkte ladda hem photoshop men jag undrar vilket man ska ladda hem? det finns ju massa olika.
Är det nån som har något bra tips på vilket som är bäst?

/Mikki :bump:
 
Photoshop 7.0 är den senaste versionen för vanligt folk, har kommit en Photoshop CS också men den är nog mer för proffsen (och enorm att ladda hem)...
 
Är du säker på att det inte bara är en uppdatering?
Hittar ingen hel testversion av Adobe Photoshop 7.0 på download.com...
 
Jag har själv köpt photoShop, den "hela" versionen lr versionerna kanske jag ska säga.. =)
 
ooops kanske inte så kontigt att det inte funkar då :o!
Vet du vars man kan ladda hem det ifrån?
 
om jag hade pengarna så skulle jag ha gjort det också,
det har man iaf garanti på att saker och ting ska funka :)
 
De enda lagliga varianterna där du gratis kan få tag på Adobe Photoshop är ju testversionerna (som bara gäller ca 1 månad).
Du kan ju kolla deras hemsida om det finns någon testversion av 7:an där.
 

Liknande trådar

Kultur Jag är en Sveriges radio nörd. Mest P1 men laddar även hem poddar från P3 och P2 om ämnet intresserar mig. Flamsradio går bort, har...
2
Svar
34
· Visningar
1 633
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
974
Senast: Kirre
·
Ekonomi & Juridik Jag ska sälja mina hästar och undrar om ni har tips på bra köpekontrakt man kan ta del av? Ladda ner/köpa/osv? Hastnet hade en...
Svar
5
· Visningar
514
Senast: Twihard
·
Kläder & Bli fin Jag ska ha denhär kjolen imorgon och jag undrar om nån har tips vad som skulle passa att ha till den. Inte för jag kommer vara på nåt...
Svar
3
· Visningar
459
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp