Photoshop for Dummies

Hoppelhase

Trådstartare
Jag har tva fragor om Photoshop som jag hoppas nagon kan svara pa.

1. Hur kan jag spara bilder i .gif format? Hittar alla andra format men inte det.

2. Kan man spara samma ändringar till flera bilder samtidigt? Till exempel ändra storleken, konvertera till .gif etc? Alltsa att man inte behöver ändra varje enskild bild?
 
Sv: Photoshop for Dummies

1. Det kanske inte står ordagrant gif utan CompuServe Gif? Vilken version har du? För det kan variera hur du sparar till gif.
2. Sök droplet i Photoshop hjälp...
 
Sv: Photoshop for Dummies

Tack! Vad dum jag är, jag som tyckte att jag verkligen läst igenom hela listan flera ganger men .gif finns inte! :o
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 918
Senast: Zaria
·
Övr. Barn Har varit franvarande fran buke ett tag, men sa poppar det upp en fraga jag inte vet vem jag ska stalla den till, da atervander jag...
Svar
2
· Visningar
1 100
Senast: vildros
·
T
Övr. Barn Jag vet inte längre vart jag ska vända mig, så jag vänder mig hit. Historien är rätt lång och komplicerad, så jag hoppas att ni orkar...
Svar
10
· Visningar
2 606
Senast: YorkWann
·
D
Ekonomi & Juridik Jag har jobbat som tranare/beridare utomlands for samma familj i nastan 6 ar. Jag trivs pa jobbet och ar god van med hela familjen...
Svar
4
· Visningar
1 645
Senast: Spunkgrodan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp