Nebraska
Trådstartare
Isz ska ha sin första egentränade häst till start på tisdag.Gissar hon är en aning nervös .Det är ju bra att lära av andras misstag,så man slipper begå dem själv,så jag tänkte vi kunde peppa henne med våra egna tekninska missöden .
Jag har:
#Tappat en knäkappa.Men det kostade inget,hästen vann ändå .
#Tappat ett bandage.Men det kostade segern för min passhäst .Mindre glad kusk oxå .
#Glömt att sätta på boots(Var kval ifs).Med en kusk som kommer körandes från defileringen rytades BOOOOOOOTSEN FÖR FAN!!! .Lyckades fixa det på banan i alla fall.
#Glömt ett specialhuvudlag hemma när jag skulle sela en häst på en bana 30 mil från hemma.Lyckades dock hitta en lika käk hos en tränare på banan .
Vad har ni lyckas med?
Gissar ISZ kommer drömma mardrömmar efter läst tråden .
Jag har:
#Tappat en knäkappa.Men det kostade inget,hästen vann ändå .
#Tappat ett bandage.Men det kostade segern för min passhäst .Mindre glad kusk oxå .
#Glömt att sätta på boots(Var kval ifs).Med en kusk som kommer körandes från defileringen rytades BOOOOOOOTSEN FÖR FAN!!! .Lyckades fixa det på banan i alla fall.
#Glömt ett specialhuvudlag hemma när jag skulle sela en häst på en bana 30 mil från hemma.Lyckades dock hitta en lika käk hos en tränare på banan .
Vad har ni lyckas med?
Gissar ISZ kommer drömma mardrömmar efter läst tråden .
Senast ändrad: