JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Penelope Leprevost och hästägaren går skilda vägar
Moderator
Hästnyheter
Franska toppryttaren Penelope Leprevost och hennes mästerskapshäst Vagabond de la Pomme är inte längre ett ekipage då ryttarens...
Hästnyheter
För snart två år sedan fick junioren Cornelia T Pettersson chansen att börja träna och tävla Per Sandgaards GP-partner Final Cut genom...
Hästnyheter
I bland blir det sorgligt nog inte som tänkt när det gäller hästar. "Det stora hoppet"-vinnaren Julia Longoni och segerhästen Havanna...
Hästnyheter
Penelope Leprevost ramlade av redan i första omgången under OS. Hon red vidare i franska guldlaget ändå, men nu har det visat sig att...
Nordsvensk Brukshäst
Gnägg Ja huvaligen! Avskyr när de är lösa på vägen...
Jamtland
33 minuter sedan
Ormbett
Hästvård Uppdatering. Hästen mår bättre. Han står upp nästan hela tiden istället för att ligga ner och stödjer mer på hoven. Idag var det...
Bregen
37 minuter sedan
Svar: 30
Visningar: 1 953
Vård
GHS - dagens dressyr.
Dressyr Här håller jag helt med dig @the_connemara! Det finns alldeles för mycket ”jag vet att min häst älskar att tävla” anekdotiska försvar...
JohannaB
44 minuter sedan
Svar: 458
Visningar: 22 645
Grenar