Pavlovs cats!

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Tupolev
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 742
T

Tupolev

Day 1: Rang bell. Cat f-ed off.

Day 2: Rang bell. Cat went and answered the door.

Day 3: Rang bell. Cat said he'd eaten earlier.

Day 4: Went to ring bell, but the cat had stolen the batteries.

Day 5: Went to ring bell with new batteries, but the cat put his paw on the bell so it only made a "thunk" noise. Then the cat rang his own bell. I ate food.

Sv: Pavlovs cats!

Haha! Tur han höll sig till hundar, den käre Pavlov, vad skulle man annars har fått lära sig på psykologilektionerna :D

You made my day.. :rofl:

Fast det där hade kunnat vara en beskrivning av mig när jag försöker träna min häst. Ibland undrar jag vem som är slugast, han eller jag ? :o :D

Det kan man kalla kattens psyke i ett nötskal :rofl:

Varge gång jag ger mina katter mat så går den äldsta in i vardagsrummet och lägger sig mitt på golvet så när man ställt ner maten är det bara att gå och hämta henne och bära damen till matskålen då går det bra att äta. Försöker jag strunta i henne så ligger hon bara där och liksom stirrar mentalt på mig, så jag har slutat försöka med göra så det är lättare att göra som hon vill, är jag inte väldresserad :crazy: :D

Liknande trådar

Utrustning Jag läste precis färdigt det lilla häftet "The Loriner: Opinions and Observations on Bridle-bits and the Suitable Bitting of Horses...
Svar
2
· Visningar
1 354
Senast: HannaZ
·
Fälttävlan Danny Warrington har skrivit en utmärkt artikel i senaste numret av Chronicle of the Horse, ang. ryttar ansvar. Jag håller med honom...
Svar
16
· Visningar
2 027
Senast: fio
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 223
Senast: Kung Bob
·
Övr. Katt Här kommer en charmig historia om varför Gud skapade katten. Jag har inte orkat översätta den, men om någon tycker det är jobbigt att...
Svar
4
· Visningar
1 057
Senast: elsa_carlsson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka