- Svar: 12
- Visningar: 1 259
Ridsporten har fått en representant i SOK:s Aktivas kommitté. Patrik Kittel tar en plats tillsammans med sex andra idrottare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar det inte heller men gissar att det inte är att de just sökte en ryttare. Handlar säkert om att han varit med under långa OS..Men alltså på riktigt? Av alla aktiva ryttare så var han den bästa de kunde hitta? HUR i hela...?!
Hästarna kanske inte alltid tyckt det varit jätteroligt jobba för honom.Men lägg av , seriöst han verkar vara en otroligt trevlig person, social och omhändertagande. Jag skull absolut välja att jobba för honom varenda dag om året och ha honom som chef. Kittel verkar ju supertrevlig som person men i ridningen verkar han ha hamnat lite fel.
Han blir ju typ fackordförande för de aktiva. Suveränt bra tror jag.
Så som han pratar om sina lagkamrater så tycker jag han värkar allt annat än trevlig person.Men lägg av , seriöst han verkar vara en otroligt trevlig person, social och omhändertagande. Jag skull absolut välja att jobba för honom varenda dag om året och ha honom som chef. Kittel verkar ju supertrevlig som person men i ridningen verkar han ha hamnat lite fel.
Han blir ju typ fackordförande för de aktiva. Suveränt bra tror jag.