Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
"7 games" är bara en liten del av hela NH-filosofin.
Dom övningarna kan man använda sig av under ALL hantering av hästen.
När du hämtar i hagen, när du ryktar o.s.v.
det är ganska onödigt att köpa carrotsticks! Du kan göra egna. av typ lite grövre longerpiskor eller varför inte en vanlig pinne?! Har samma funktion och hästen bryr sig absolut inte!
Carrotsticks är väldigt svindyra faktist! ca 1000 kr tror jag att min instruktör sa...
Kropp & Själ
Min astma har plötsligt blivit rejält försämrad (efter en rejäl förkylning) och nu funderar jag på hur jag ska lyckas kombinera det med...
Hundträning
Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Hästnyheter Vad jag menar är, att man ofta förefaller underlåta att polisanmäla brott, därför att man har en intern rättskipning. Nu syftar jag inte...
Hundavel & Ras Handlar det inte mycket om maximalt med speed för sin storlek i agility? Så man kanske hamnar i en mer fördelaktig klass storleksmässigt...