passar inte in här heller...

Lovisen

Trådstartare
Har skapat ett anonymt nick för att ingen ska känna igen mej, orkar inte det just nu... går heller inte in på alltför mycket detaljer av samma skäl.

Har nyligen bytt stall till ett som passar min häst väldigt bra, och i början trivdes också jag fantastiskt bra, men nu vet jag inte längre. Alla är trevliga och så, men vissa saker har börjat bli jobbiga :p Stallet är ett kollektivstall och det gör mig inget, jag gör gärna saker som fixar staket och fodrar osv, men man måste planera för det när man har ett liv utanför stallet också. Men jag har märkt att det alltid är väldigt dålig framförhållning på allting, stallägaren tror att alla alltid kan göra allting på en gång och så ser inte verkligheten ut. Jag pluggar, jobbar och har familj och andra djur att ta hand om och man kan inte alltid släppa allt. Har staketet rasat så förstår jag att det är bråttom men när det kommer till vissa andra saker så kan jag inte alltid förstå stressen. Som min kära man sa "det kanske funkar i Nordkorea men inte här". Flera ggr bara den senaste veckan har stallägaren ringt till mig och skrikit "du måste göra blabla NU!!" Dels har det varit saker som hon har haft flera veckor på sig att säga "senast då ska det här vara fixat" och det har dessutom varit saker som är till synes oviktiga att stressa med.