Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ida_79 skrev:Har en bra tränare!!! Det skadar väl inte o läsa om hur man gör ELLER?
Saigon skrev:Men jag har på senaste tiden blivit klok på att fler och fler ute i detta avlånga land har drabbats av "piff och puff"-sjukan och försöker ge sig på den ena svårklass rörelsen efter den andra på totalt ofärdiga stackars hästkrakar. Vilket är helt galet. Så därför vill inte jag heller svara i detalj på hur det går till. Den dagen som ryttaren och ekipaget börjar närma sig rörelsen så förstår också ryttaren hur det går till. För det handlar ju bara om att man samlar traven.... vilket inte är så svårt när hästen väl är redo för det.
Saigon skrev:Nu kan jag bara tala för mig själv (men jag misstänker att det är så för flera) men jag har hittills svarat ganska mga gånger på liknande frågor för att jag i min enfald trodde att personen/personerna enbart var lite nyfikna på att läsa/lära sig rent teoretiskt. Men jag har på senaste tiden blivit klok på att fler och fler ute i detta avlånga land har drabbats av "piff och puff"-sjukan och försöker ge sig på den ena svårklass rörelsen efter den andra på totalt ofärdiga stackars hästkrakar. Vilket är helt galet. Så därför vill inte jag heller svara i detalj på hur det går till. Den dagen som ryttaren och ekipaget börjar närma sig rörelsen så förstår också ryttaren hur det går till. För det handlar ju bara om att man samlar traven.... vilket inte är så svårt när hästen väl är redo för det.
Men fråga som sagt din tränare. Hon förklarar säkert gärna!