Krålus

Trådstartare
Fram med tips på var man får tag på vanligt påslakan utan örngott. Jag hittar bara set. Förr hade ikea men nu hittar jag bara med örngott.

Helt galet! Jag hade ingen aning om att man blir tvingad att köpa ett örngott också bara för att man behöver ett påslakan :eek: (inget jag köper ofta). Trodde inte att det kunde vara möjligt så googlade runt och det är verkligen bara set, set och set.... :mad: Hittade dock enbart påslakan på Granit. Men det måste väl ändå finnas på fler ställen?!...

Helt galet! Jag hade ingen aning om att man blir tvingad att köpa ett örngott också bara för att man behöver ett påslakan :eek: (inget jag köper ofta). Trodde inte att det kunde vara möjligt så googlade runt och det är verkligen bara set, set och set.... :mad: Hittade dock enbart påslakan på Granit. Men det måste väl ändå finnas på fler ställen?!...
Förr fanns det på Ikea som sagt vad men är många år sedan vi behövt köpa påslakan men pga kattklor i huset börjar det vara dags igen. Örngottet ligger typ oanvända som sagt vad.

Liknande trådar

Hemmet Mitt täcke börjar tyvärr sjunga på sista versen och jag funderar på att investera i ett nytt. Efter lite googlande inser jag att...
Svar
17
· Visningar
1 106
Senast: Trott
·
Hemmet Behöver tips på kyltäcke och kylfilt. Jag tål inte värme längre pga sjukdom och skulle behöva införskaffa ett kyltäcke och eller...
Svar
10
· Visningar
1 129
Senast: Kristall10
·
Hemmet Främst påslakan men även underlakan. Använde innan Hemtex eco smooth, de var mjuka och kliade inte men ändå inte för sladdriga. Nu finns...
Svar
13
· Visningar
732
Senast: Shaggy
·
IT & mobiler Nu för tiden kan man ju styra nästan allt med mobilen, hur mycket av elektronik och annat i hemmet styr ni med telefonen? Vi kan...
2
Svar
34
· Visningar
751
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar