Påskris går bort för min del pga allergi (det är illa nog ute...). Jag brukar ha påskliljor i kruka på bron samt sista tulpanbuketten för säsongen inne. Sedan har jag lite pynt i form av ägg och höna/tupp/kyckling av glaskonstnären Monica Backström. Gardiner orkar jag definitivt inte byta bara för att det är påsk :D
Jahaaa! Det är hon som gjort svampen, föräldrarna har en hemma och har många gånger funderat över formgivaren. Tack. 😊

Liknande trådar

Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 279
Senast: NilHe
·
Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 758
Senast: Bison
·
Hemmet Som rubriken säger - jag vill utöka räckvidden på mitt Wi-Fi, helst både inne i huset och så att det räcker ut till stallet. Har idag...
Svar
5
· Visningar
456
Senast: Monimaker
·
Kultur Specifikt är jag ute efter mindre summor för att t.ex. ha råd med att åka på och söka i arkiven. Jag hittar mest superpopulära...
Svar
2
· Visningar
272
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka