JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hettas pappsi igen, denna gången visar han tölt...
Gnägg
Går i tankarna att sälja ena ponnyn men han hade fång I februari. 1 grad säkning fram, är idag igång fullt ut igen och rids utan...
2
Gnägg
Har en värmebalja från willab, har funkat prickfritt och vattnet har hållit sig isfritt vid längre temperaturer än det står att den ska...
Hästmänniskan
Nu är det så att jag kommer från en familj utan hästintresse från början. Jag fick självmant säga till att jag ville börja rida, och dom...
Gnägg
Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel Varför ens kommentera kring en dressyrhingst om du haft så dålig koll på dressyren?😅
Han har representerat sverige på mästerskap sedan...
MiniLi
28 minuter sedan
Svar: 51
Visningar: 3 742
Avel
Stora shoppingtråden III
Utrustning Insåg att det är dags att köpa ny hjälm, min nuvarande är fem år gammal. Men inget passar min huvudform :mad:
grodan21
Idag kl 13:49
Ridskoleryttare
Träning Kravlade mig upp på hästryggen i går igen efter ett kort uppehåll. Har skyllt på förkylning och ryggont samt har haft del möten...
cewe
Idag kl 13:30
Svar: 913
Visningar: 96 836
Träning