Pantone koder

BernT

Trådstartare
Jag behöver ta fram ett Pantone-nr för en svart färg, men hittar inte riktigt vad jag vill ha. Någon som är duktig på det? Vill ha svartaste svarta typ. Tänkte först 412-u men enligt den tillverkare som ska ha koden så är den svart-grå på testerna de gjort = inte bra.
 
Jag kan kolla på jobbet imorgon.

Vad är det för material de ska skriva på?
Det är tyg som ska färgas, bomullstyg. Är inte så insatt i hur det funkar men brukar gå till så att jag säger att jag vill ha tyg i pantone xxx kod och så får jag det. Men nu hade tillverkaren reagerat på att det jag beskrivit som svart mer var svart-grå och undrade om det verkligen var vad jag ville ha. Varpå jag har ingen aning :nailbiting:
 

Liknande trådar

Mat Jag hittade idag ett buskage fullt med stora jättefina slånbär. Plockade en hel gryta och tänker göra sloe gin till julen. Men nu ska de...
Svar
5
· Visningar
523
Senast: Jeffery
·
Kläder & Bli fin Allvetande o allsmäktige Buke, jag behöver hjälp att tänka! Min autistiska hjärna gillar inte luddiga begrepp och otydliga klädkoder...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 244
Hemmet Behöver tips på var jag hittar rött porslin. Sån julig röd färg så ingen blek eller åt det rosa/orange hållet. Vill ha små tallrikar a...
Svar
7
· Visningar
717
Senast: Åsa A
·
Hästvård Blodklump i bajs Hej! Undrar om någon varit med om liknande. För cirka 6v sedan fick min nordsvensk hästinfluensa vaccin och det drog...
Svar
3
· Visningar
1 144
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp