Pannband med strassbokstäver????

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare gucci
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 3 782
G

gucci

jag fattar inte vart man får tag på dom där pannbanden med strass bokstäver, jätte många har sånna och dom är super fina, nån som vet? :bump:

Sv: Pannband med strassbokstäver????

Varför inte bara fråga nån av det "jättemånga"?

vad heter du och din/dina hästar?

dom på ponnyprakt, e dom typ inte i plast? orkar inte kolla :P
men jag vill oxå ha sånt pannband, men vet inte vart man hittar dom. ska fråga min kompis
för de e inte sånt fult typ plastpannband som travare har..:eek:

Gud så många roliga saker de hade! Får bli nästa års projekt att inhandla något därifrån. :D

svea08_ skrev:
dom på ponnyprakt, e dom typ inte i plast? orkar inte kolla :P
men jag vill oxå ha sånt pannband, men vet inte vart man hittar dom. ska fråga min kompis
för de e inte sånt fult typ plastpannband som travare har..:eek:

Kollade på ponny-prakt, det såg ut som "riktiga" det fanns bara i ponny med bokstäver, behöver nog cob... men visst är dom skit snygga :)..

gucci skrev:
Kollade på ponny-prakt, det såg ut som "riktiga" det fanns bara i ponny med bokstäver, behöver nog cob... men visst är dom skit snygga :)..

Nej inte alls! De finns i ponny, cob och fullstor! Kolla en gång till - dessutom så kan du välja mindre boktäver eller större (vanlig strass eller rosa strass)! Och det ÄR verkligen urläckra! :love:

Ett litet tips om ni vill slippa betala så dyrt för ett pannband som man troligen tröttnar på. Köp bokstäverna i hobby affär eller smycketsaffär och klistra på grimma eller träns med super lim. Det borde ju funka har dock inte testat själv!

Mvh Jenny

Ps. ser precis ut som de bokstäver man kan köpa på guldfynd på ponnyprakt.ds

Ska beställa med rosa strass till min häst, om jag nu kan hitta någon ny häst som passar :(

det låter bra köp pann-bandet först och hästen sen :)

gucci skrev:
det låter bra köp pann-bandet först och hästen sen :)
hahaha. you rock baby!!!! vi kollar guldfynd osså nu då!!! mohahahahaa.... i think this can work!

som nån annan sa.. finns dom inte i brunt läder?? :crazy:
haha coolt med rosa bokstäver! fast det kanske inte passar så bra till en fux valack :D

Jag vill ha ett sånt, OM det finns i brunt läder vill säga.

kolla på ponnyprakt.se om dom finns i brunt! :)

Ska maila och fråga när jag har tid :)

skriv här om det fanns i brunt sen :) vill oxå veta!

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
582
Senast: skiesabove
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
900
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 000
Senast: ako
·
Utrustning Jag har ett i-landsproblem med att mitt fina pannband gärna flyttar sig upp och ner längs sidostycket/nackremmen (micklem-kopia) när...
Svar
5
· Visningar
1 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka