_EVL_

Trådstartare
Jag skulle skriva ut en grej och så fastnade papperet i skrivaren!! och sen när jag försökte dra ut det så gick det förstås sönder...Det finns ingen "lös" ingång utan det verkar som om jag kommer att måste skruva isär den...Vågar man det? Någon som kan något om skrivare? :bump:
 
Sv: Panik!!

Om du provar att gå in i skrivarens egenskaper via kontrollpanel så kan du hitta ett kommando: Mata ut.
På min skrivare finns det en knapp på fronten för detta, så kolla där åxå.

Annars så hade jag vågat skruva i sär den. ;)
Det gäller ju bara att man har lite koll på vad man gjort...
 
Sv: Panik!!

Man brukar komma åt rätt bra om bara kåpan tagits bort. Om du sedan kan rulla valsarna lite baklänges brukar fastnat papper komma ut som sitter fast emellan eller inuti.
 

Liknande trådar

Hemmet Vi har förvaring under vår säng i form av lösa lådor som skjuts in under sängen. Dessa är rätt stora men katterna kan ändå öppna dem och...
Svar
3
· Visningar
394
Senast: Pilot
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 981
Senast: Sassy
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
2 999
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Det här kan vara ett känsligt ämne för vissa, men jag känner att jag behöver prata om det här och kanske få några kloka ord/råd... För...
Svar
2
· Visningar
648
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp