Paniiiiiik!

Lorelie

Trådstartare
Jag gjorde nyss något riiiiiiktigt dumt :crazy: Jag råkade radera nästan alla filerna på ett av mina konton genom fpt:n... Detta är riktigt gamla filer som jag inte har någon annan stans, kan man få tillbaka dem? Eller är det helt kört?
 
Sv: Paniiiiiik!

Kontakta systemadministratören för ftp:servern omgående, det kan hända att denna har verktyg för att få tillbaka dina filer. Har du satt upp en egen FTP.server är det värre.
 
Sv: Paniiiiiik!

Fattar ingenting :confused:


Jag har Cute ftp och laddar upp filerna låg på ett passagenkonto. Vem kontaktar jag?
 
Sv: Paniiiiiik!

Kan inte påstå det... De har bara en massa formulär att fylla i, ingen mejl eller telefon alls. Har tittat igenom hela sidan på jakt efter det en annan gång...
Fyllde iaf i ett forumär och skickade. Hoppas de kan hjälpa mig
 

Liknande trådar

Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
2
Svar
29
· Visningar
3 494
Senast: Inte_Ung
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 934
Senast: Lobelia
·
Kropp & Själ Ursäkta rörig text, men det är natt. Jag vet inte var jag ska vända mig för att få hjälp. Jag mår jättedåligt och är desperat. Har...
Svar
6
· Visningar
1 044
Kultur Jag har sedan en tid tillbaka börjat lyssna på poddar, främst i bilen men även någon gång hemma när jag städar eller liknande. Har...
Svar
15
· Visningar
820

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp