padden hos PP

S

skjootan

Någon som har bra information om den? Är de garanti på den? Jag vet att CS använder en sådan är du fortfarande nöjd?

Ja, Jag är jätte njöd. Och jag tror mina hästar är med. Garanti, vet jag inte men, det är av jätte bra kvalitet och verkar jätta stark. Om du är rädd att kudarna går håll på så kan man altid "patch" de som man gör luftmadrasser. Om du är osäkert så kan jag ta med mig min när jag åker till söderhamn så får du titta på den, Ni kan alltid gör en studiebesök hit också.;)

Sv: padden hos PP

De skulle vara jätte kul att åka ner till dig men dock är jag så beroende av andra i de fallet så jag tror du komme rhir före :angel:

Ja de vore jätte snällt om du kunde ta med den är sååå nyfiken på den och de vore ju jätte bra om de skulle funka på Hubbe ochså. Just nu så har jag pallat upp den fram å så den smalnar av som du sade och jag fick en hel annan sits å de känns mycket bättre för oss båda kan jag tro :D

Är det Theraflexpaden du menar eller barbackapaden? Jag har Theraflex westernpad och är jättenöjd med den och hästen också! Visst har man garanti på den , men jag kommer inte ihåg hur mkt. Barbackapaden däremot ligger inte alls bra på någon av mina. Halvblodet har för mkt manke så den skaver och haflinger åker den bara omkring på.

ahhh jo men de är nog den padden den uppblåsbara tror jag de var :D

Barbacka padden är jag intresserad av :angel:

Rider barbacka barbacka nu men hans ryggradär så VASS å han manke gör väldigt ont nä rhan tvär stannar :angel:

Satt också nu och kikade på en barback pad på ebay. Ja, om du inte vill har din längre så är jag näst i kö!:banana:

Har du shims till din pad? De riktiga inte från L2 kitet.

Du Jag var imponerad att du slängde dig up och red som du gjorde. :banana: Tyvär är det inte så många som rider bareback.
Jag red Bareback från jag var 6 år till jag var ca 19 år tills jag var tvungen att använder sadeln till Team Penning. Då Slängde up mig Indian Style. Nu :cry: om jag provar så stutsa jag deras magen efter jag sparka de i flanken:eek: :rofl:

:o jag som har så dålig balans! men efter du hjälpte mig är de lättare att hitta den,men den ryggen är inte kul liksom den skär in efter ett tag. :D
Du kommer åter igen klara de jag lovar! :banana: hoppas du får köpa padden tror inte Hubbe kan ha den endå :p

Nejjjj....han skulle passa i den tror jag. Om han inte gjorde det så kan jag köpa det av dig istället. Men det är bara om Filosofen kan/vill bli av med det.

hehe köp den du om filosofen ska sälja den jag hankar mig fram barbacka jag :D el med sadeln så. Jag har ju provat en likande padd just barbacka men tycker inte den kändes någe bra å den gled bakåt på någe konstigt vis.

mäh menar du att man ska vara REN ochså :o :rofl: hehe de har jag tappat bort kan inte hålla mig ren någonsin så :D

Sv: Re: padden hos PP

Min är redan såld :( Det var ett tag sen.

CS: vad menar du med shims från L2? Jag fick med 2 shims och köpte till en när när jag köpte Theraflexen.

Jag köpt min pad beg. så jag fick ingen shims med den. I L2 pak så finns det en mönster får shims, men det har en helt annan form än de man köpa. Jag tror det är mer för folk som inte har en theraflex. Men jag beställde shims igår så de kommer snart hoppas jag. Jag säljer min show sadel och vet att det andra sadel jag har åt Red är tomt under sitsen så jag vill har det rätta grejer under tiden jag söker en ny sadel till Red igen... den som jag importerat var 3cm förlångt i skirten.:cry:

Men vilken otur du har!
Jag skulel vilja ha en ny sadel åt Hubbe men den jag har får duga så länge bara jag kan få tag på padden så vore jag glad å säkert Hubbe ochså :D

haha jag har fått en liten bitch på halsen får man säga så`?
Min islänning wow vilken liten ***** hon stegrar sig när hon inte får som hon vill å går på en kliver över en å ja,när jag gjorde freidnly game gick de jätt ebra men sedan tar de stopp :D så bara fortsätta men den leken till lilla fröken förstår att jag inte ska äta upp henne:banana:

Liknande trådar

Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
1 839
Senast: super
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: Mabuse
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Lägger tråden här för jag vet att många fortfarande behöver ha med sig ombyte och blöjor till barnen. Jag söker en väska helst på hjul...
Svar
10
· Visningar
806
Senast: turbofling
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama