Padda mellanlagret?

Fillifjonkan

Trådstartare
Vi är i full gång med paddockbygge och vi har kross som bärlager och lager nr 2 blir 0-18. Ska detta lager också paddas innan sanden läggs på?

Sv: Padda mellanlagret?

Det är ju som med bärlagret att det inte ska röra på sig så det borde väl tryckas till?
Jag vet alltså inte utan det är bara en spontan tanke.

Ska ni bara ha 2 lager ? Inget stenmjöl ? 4 lager brukar väl vara brukligt. Andra lagret brukar väl vara stenmjöl, lager 3 sand, lager 4 grusig sand.

Ska ni bara ha 2 lager ? Inget stenmjöl ? 4 lager brukar väl vara brukligt. Andra lagret brukar väl vara stenmjöl, lager 3 sand, lager 4 grusig sand.

3 lager ska vi ha. Först kross, sedan 0-18 och sedan sand. Det är bara jag som kommer att rida i paddocken så vi vill inte ruinera oss även om det ändå kommer att bli en rätt rejäl slutsumma.

Liknande trådar

Anläggning Under sommaren har jag byggt en ridbana åt mina döttrar, och eftersom jag har lärt mig och fått mycket hjälp härifrån om hur man bygger...
Svar
5
· Visningar
952
Senast: Lars L
·
Mat Imorgon har jag tänkt laga gambas pil pil och har för första gången i mitt liv köpt frysta råa scampi. Ska de tinas innan de läggs i...
Svar
2
· Visningar
304
Senast: Fetaost
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 377
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 563
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar