Z

zillax89

Hej, jag har en pad här hemma som är rätt lång, hur långa kan dom vara för att inte skava på hästen? Kan dom gå över bogbladet utan att hindra rörelsefirheten?

Sv: pad

en pad förhindrar inte rörelsefriheten i bogbladen, padden är "flexibel", men visst bör dom inte vara fööör lång, de räcker att den går en liten bit nedanför där sadeln slutar! Jag tror inte heller att den kan skava p g a bara själva padden, men man bör ju hela tiden ha saker som passar... ;) :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det något vettigt alternativ till bomull (tussar, pads osv) när man ska badda t.ex huden med någon vätska? Bomullsproduktion är ju...
Svar
5
· Visningar
467
Senast: MiniLi
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 598
Senast: Nepenthe
·
Träning Hej! Min dotter och hennes kompis vill så gärna bada med hästen men jag börjar bli tveksam på om det börjar bli för kallt? Vad tycker...
Svar
9
· Visningar
1 177
Hästhantering Hej! Jag har inte någon direkt erfarenhet av hingstar och vet inte riktigt hur dom kan vara med andra. Just nu har vi en 24 årig B-ponny...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V