Big Champion i aluminium. Väldigt nöjd.Vilken modell har du? Böckmann ligger bra i pris!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Big Champion i aluminium. Väldigt nöjd.Vilken modell har du? Böckmann ligger bra i pris!
Min första tanke, Boj!Har en Thule Royal -11 som jag köpte ny.
Ej rullat mkt pga ryttarskada.
Aktsamma hästar, så i kanonskick.
Invägd på 1500kg och när jag köpte skulle det inte vara några problem att väga upp...
Men, det går tydligen "bara" till 1800kg och det är jag inte hjälpt av , då jag vill kunna köra 2 hästar (mindre halvblod).
Har utökad behörighet och får med min Honda CR-V dra 2000kg.
Krav sadelskåp, boogie och stabil konstruktion samt lättdraget.
Helst ett begagnat, så jag slipper lägga så mkt emellan.
En ny Thule Royal skulle landa på 85000:-
Lite inne på Böckmann, men tar gärna emot tips!
Har börjat tillverkas igen!
ÅF sa ca 85000:-, tyvärr...
Är du säkert du få dra 2000kg? På Honda CR-V siten stå det dragvikt 1500kg. Kola ditt Reg. papper igen....Max Drag Vikt.Har en Thule Royal -11 som jag köpte ny.
Ej rullat mkt pga ryttarskada.
Aktsamma hästar, så i kanonskick.
Invägd på 1500kg och när jag köpte skulle det inte vara några problem att väga upp...
Men, det går tydligen "bara" till 1800kg och det är jag inte hjälpt av , då jag vill kunna köra 2 hästar (mindre halvblod).
Har utökad behörighet och får med min Honda CR-V dra 2000kg.
Krav sadelskåp, boogie och stabil konstruktion samt lättdraget.
Helst ett begagnat, så jag slipper lägga så mkt emellan.
En ny Thule Royal skulle landa på 85000:-
Lite inne på Böckmann, men tar gärna emot tips!
Är du säkert du f
Är du säkert du få dra 2000kg? På Honda CR-V siten stå det dragvikt 1500kg. Kola ditt Reg. papper igen....Max Drag Vikt.
Nej, men måste inte alls vara helt ny, men det är inte lätt att hitta begagnade med så hög vikt.
Har börjat tillverkas igen!
ÅF sa ca 85000:-, tyvärr...
Jag har hittat hos en återförsäljare här med och jag tror det var där 65 tusen exkl moms och ca 85 tusen inkl moms.Undrar jag med.
OK, bra att vet.Jag får dra 2 ton med min crv
Ja, helt säker.Är du säkert du f
Är du säkert du få dra 2000kg? På Honda CR-V siten stå det dragvikt 1500kg. Kola ditt Reg. papper igen....Max Drag Vikt.
Min thule återförsäljare säljer Christ nu, har petat lite på dem men hade aldrig velat ha en. Sadelkammaren är framför bommen, glasfiber = usch, likaså är rullgardin, hemska bommar och ganska låg mellanvägg.Har en i stallet som är så nöjd med sin Cheval.
Är de nya ngt att ha?
Min ÅF av Thule rekommenderade Christ, men jag vet inte...
Har en i stallet som är så nöjd med sin Cheval.
Är de nya ngt att ha?
Min ÅF av Thule rekommenderade Christ, men jag vet inte...