På tal om utväxter

Z

Zita

Min far födde upp taxar en gång i tiden. Sålde en valp till en lady i Göteborg. Hon ringde efter några dagar och sa att hunden hade nog fästingar på magen. Kom hit, så ska jag ta bort dom sa pappa. Ladyn kom med taxen, gissa vad hon hade hållit på och dragit i, jo hans spenar. Dessa var en aning inflammerade. Hon trodde inte att hanhundar hade spenar. Ja, Herre Gud.

Sv: På tal om utväxter

Min far födde upp taxar en gång i tiden. Sålde en valp till en lady i Göteborg. Hon ringde efter några dagar och sa att hunden hade nog fästingar på magen. Kom hit, så ska jag ta bort dom sa pappa. Ladyn kom med taxen, gissa vad hon hade hållit på och dragit i, jo hans spenar. Dessa var en aning inflammerade. Hon trodde inte att hanhundar hade spenar. Ja, Herre Gud.

Det var nog det dummaste och mest korkade kommentar hos en hundägare, visste hon inte vad en hund var för ett slags djur. Undrar om hon var mogen för ett hundägande.:rofl::rofl:
:angel::angel::rofl::rofl::rofl::rofl:

Nejdå, det finns dummare. En person jag känner till åkte in till veterinären med två flygpungekorrar med "tumörer" och veterinären den dumma jäveln opererar.

Fynden:
2 st testiklar och en nyfödd unge i pungen på honan.

Ursäkta mig!!!
:rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Den var ju "ännu bättre".:bump::bow:

Det är såna stunder man ångrar att man bestämde sig för att ta valpar..

apropå dumma hundägare; det värsta jag har stött på var en gammal tant som åkte til vet med sin drever för att den 'luktade lite i munnen'. Hunden ifråga spred en outhärdlig STANK på hela mottagningen och nästan varenda tand satt löst pga allvarlig tandköttsinflammation :eek: Hur tanten hade kunnat gå omkring hemma i den stanken så länge är för mig en gåta..

Det är såna stunder man ångrar att man bestämde sig för att ta valpar..

apropå dumma hundägare; det värsta jag har stött på var en gammal tant som åkte til vet med sin drever för att den 'luktade lite i munnen'. Hunden ifråga spred en outhärdlig STANK på hela mottagningen och nästan varenda tand satt löst pga allvarlig tandköttsinflammation :eek: Hur tanten hade kunnat gå omkring hemma i den stanken så länge är för mig en gåta..

Hon hade kanske samma andedräkt, vem vet!?:angel::eek:
Svårt att sia om vem det var som luktade illa.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 075
Övr. Hund Hej allihopa! Jag är helt ny här och blev tipsad om detta forum då jag använder positiva metoder när jag tränar min tjej. Jag pluggar...
2
Svar
32
· Visningar
12 951
Senast: Milosari
·
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
2 018
Senast: Disen
·
Övr. Hund Egentligen orkar jag nog inte alls skriva, så ni får ursäkta ifall det blir svamligt och konstigt... För fyra år sedan köpte vi en...
Svar
2
· Visningar
872
Senast: Zanza
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka