Shettistjejen
Trådstartare
Har fixerat mig vid att jag ska ha rosa klackskor nu när jag tar studenten i juni, men jag hittar inga som jag tycker om... :/ Så, trogna bukefalister kanske har koll på webbshoppar med skor som passar mina kriterier haha, trots att jag är otroligt kräsen
De ska vara:
- Högklackade, gärna med lite platå (är superkort och behöver lite längd, ingen fara för fötterna då jag byter till converse när det blir dags för flakåkning och riktig fest)
- Ljusrosa (!!!!)
- Gärna typ sandaletter, alltså remmar osv.
- Kosta max runt 800:-
Vet inte om det är tillåtet att länka till webbshoppar här i tråden, annars så kanske ni kan skicka PM om ni hittar något intressant till mig? För jag blir fan knäpp snart på den här student-stressen lol
De ska vara:
- Högklackade, gärna med lite platå (är superkort och behöver lite längd, ingen fara för fötterna då jag byter till converse när det blir dags för flakåkning och riktig fest)
- Ljusrosa (!!!!)
- Gärna typ sandaletter, alltså remmar osv.
- Kosta max runt 800:-
Vet inte om det är tillåtet att länka till webbshoppar här i tråden, annars så kanske ni kan skicka PM om ni hittar något intressant till mig? För jag blir fan knäpp snart på den här student-stressen lol