kisse

Trådstartare
En kort fråga bara, ska ner till apoteket strax. Är p-piller till katt receptfritt? Fick med en karta då den senaste katten kom hit, men den är snart slut, smart att köpa nya då jag ändå ska till apoteket tänkte jag eller måste jag ringa min vet först?

Tacksam!

Sv: p-piller?

Tyvärr har jag inget riktigt svar på det, men det troligaste är att det är på recept.

Men om du ändå ska ringa vet. för att få receptet tycker jag att du direkt ska boka tid för kastrering. P-piller är inget katten ska gå på, tycker jag.

Liknande trådar

Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
570
Senast: Svartkatt
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
18
· Visningar
938
Senast: MissFideli
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
1 472
Senast: Hazel
·
Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 339
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Kemnevall sadel
  • Ny sits