Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
En kort fråga bara, ska ner till apoteket strax. Är p-piller till katt receptfritt? Fick med en karta då den senaste katten kom hit, men den är snart slut, smart att köpa nya då jag ändå ska till apoteket tänkte jag eller måste jag ringa min vet först?
Tyvärr har jag inget riktigt svar på det, men det troligaste är att det är på recept.
Men om du ändå ska ringa vet. för att få receptet tycker jag att du direkt ska boka tid för kastrering. P-piller är inget katten ska gå på, tycker jag.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.