Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har provat det på mitt förra sto.
Som var väldigt jobbig, skvätte på stallgången mot hästarna som stod i boxen brevid, seg/tjurig vid ridning. Det blev mkt bättre när jag provade medlet. Jag var tvungen att ge det varje dag då hon brunstade nästan jämnt året runt.
Nä det är det inte men du måste deklarera att du använder det, så är det iaf internationellt och jag tror inte att det skiljer sig så mkt från Sverige.
Om det hjälper att övertyga dig så används Regumate bland annat på ett brunt speed-sto e Ramiro Z som rids av en svensk ryttarinna med klädmärke som sponsor
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.