Övervakningskamera

Thera

Trådstartare
Jag köpte en övervakningskamera till mitt sto som ska föla till midsommar. Sen kom jag på att jag kan använda kameran i transporten sen. :idea:

Men hur 17 gör man med den elektriska då? Kameran och mottagaren går på ett vanligt batteri, men monitorn? Finns det batterier till sådana också?

Sv: Övervakningskamera

Antagligen är även den batteridriven, eller så har du oturen att den inte är det. Den jag har kan drivas med både ock, fast jag känner väl att den inte behövs då sträckorna vi åker är korta och därför har min gåva inte kommit till användning. :crazy:

Jag har lite dåligt samvete just därför att det antagligen är en mycket fin anläggning, mörker mottagning, ljud och allt vad det nu var. Och sen har man inte använd inte. :cry:

Sv: Övervakningskamera

Om den inte går på batterier kanske du kan hitta nån fiffig sladd så att du kan koppla den till "cigtändaruttaget" i bilen? Kanske går att montera dit en sån som man använder till mobilen?

Liknande trådar

Utrustning Hej Har problem med kondens i taket på transporten. Tänkte att det kunde avhjälpas med en takventilation, liknande sådan som finns...
Svar
6
· Visningar
339
Senast: Cattis_E
·
Trädgård & Växter Jag flyttade in i mitt hus för 7-8 år sedan, mitt första egna hem. Det följde med en gammal gräsklippare och en gammal bensintrimmer... 2
Svar
22
· Visningar
984
Senast: Angel
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
491
Senast: Sassy
·
Hemmet Till min och kattens avgrundsdjupa sorg kopplade hyresvärden i veckan bort vår vattenburna golvvärme och handdukstork och installerade... 2 3
Svar
56
· Visningar
2 274
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka