lizzie
Trådstartare
Jag behöver skaffa en övervakningskamera till min gård. Behöver tips på en som går på Wifi, som är batteridriven och klarar av att sitta utomhus. Ska klara av att filma på 15 meters avstånd så den täcker hela min stallplan.
Jag har tröttnat på att det händer konstiga saker i mitt stall. Jag har fått karbinhakarna på min skötselplats utbytta, förra veckan försvann en hovkrats från stallet och nu i veckan hittade maken delar av köldridån från ligghallen ute i hagen. Han påstår att det det var pga blåsten som köldridån åkt ner. Men muttrarna är borta. Köldirån (som är tämligen tung) har också i sådant fall blåst 4 meter i MOTVIND.
Det är bara att konstatera att det finns knäppa människor!
Så tips på övervakningskamera mottages tacksamt!
/Lizzie
Jag har tröttnat på att det händer konstiga saker i mitt stall. Jag har fått karbinhakarna på min skötselplats utbytta, förra veckan försvann en hovkrats från stallet och nu i veckan hittade maken delar av köldridån från ligghallen ute i hagen. Han påstår att det det var pga blåsten som köldridån åkt ner. Men muttrarna är borta. Köldirån (som är tämligen tung) har också i sådant fall blåst 4 meter i MOTVIND.
Det är bara att konstatera att det finns knäppa människor!
Så tips på övervakningskamera mottages tacksamt!
/Lizzie