Överlycklig !

T

Tjolanta

Hon är mitt lyckopiller.. och aldrig att jag en endaste gång skulle ångra mig att jag tackade ja till henne ! Hon har fyllt mitt liv med glädje och skratt varenda dag sen hon kom till mig, liten som hon var i en jättestor handduk... Hon var så mager och skrikig att det skar i hjärtat på mig !!! 3 veckor gammal, och på bara en vecka var hon hemmastadd och visste precis när det var matdags, läggdags och kiss o bajs tajm... min lilla ängel... Hon har tagit detta så bra... Är så stolt över att hon klarat sig utan sin mamma... Ett stort steg var det för mig att ta emot henne eftersom jag precis innan förlorat min kattpojke som bara blev 6 veckor gammal :cry: Men hon har fyllt det tomrum som länge fanns... och mamma är så glad att jag tog emot dig ! =) det bästa jag gjort !!!!:)
DSC01844.jpg
[/IMG]

Sv: Överlycklig !

visst är hon ? har tagit miljoner foton på henne och skulle helst vilja visa upp henne för hela världen... :D:D

mamman fanns aldrig med i bilden... vad jag vet.. förmodligen har det hänt henne något.. då ett par killar i en bmw klockan fyra på morgonen la de sex små liven i en blomkruka utomhus utanför ett hus lämnade att dö.... och det kunde jag ju bara INTE acceptera.. !!!

mamman fanns aldrig med i bilden... vad jag vet.. förmodligen har det hänt henne något.. då ett par killar i en bmw klockan fyra på morgonen la de sex små liven i en blomkruka utomhus utanför ett hus lämnade att dö.... och det kunde jag ju bara INTE acceptera.. !!!

Naw, jättesöt är hon ! :) Och prestige till dig som tog hand om henne (dem?)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 108
Senast: Rie
·
Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 272
Senast: tassel
·
Småbarn Nu är äldste sonen 4 år fyllda, alldeles nyss och de senaste månaderna har han fått starkare och starkare åsikter om allt. Det är mycket...
Svar
4
· Visningar
1 959
Senast: lingonben
·
Övr. Hund Jag vill berätta för er om en mycket speciell hund. En Finsk lapphund kom till oss den 25:e September 1997. Jag satt hemma hos min...
2
Svar
25
· Visningar
3 750
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar