Jag har precis köpt en ny häst på 150 i manken, korsning.. Jag vet inte alls varför jag köpte den här hästen, jag bestämde mej för att inte ta hand om mer tillridningar, inridningar och problemhästar, jag ville ha en lugn och rolig häst, jag såg den här på hästnet och kände i hela kroppen att det var hästen för mej, har haft endel som inte känts rätt för mej så nu skulle jag hitta den rätta, jag åkte iallafall upp och provred den här hästen och den var superhet och lyssnade inte alls på bettet, tog ett par varv för mej att få stopp på henne, hon var även överkänslig för skänklarna men endå så kändes det så himla rätt!! Hon hade gett henne havre i hela sitt liv och red med pessoa som jag absolut avskyr så jag bytte till ett snällare bett och tog bort havren men det är verkligen precis samma sak varje gång jag rider, det tar inte stopp!! Behöver er hjälp, vad tycker ni jag ska köpa? Jag älskar den här hästen av hela mitt hjärta och jag tänker inte ge upp! I skogen är hon underbar, gör det man ber henne om och är snäll men på banan ska allt gå i 140!! har gjort en fullständig veterinärbesiktking, fullt frisk, sadeln sitter perfekt och massören sejer att hon är i toppskick, vad tusan sla kag göra?