Överbett?

Vastgota

Trådstartare
Alla ni kloka, kan man säga att detta är överbett? Eski hade ett litet överbett vid valpbesiktningen, och nu ser det ut såhär. Om vi visar upp veterinärintyg så får vi tillbaka en del av valppriset om överbettet kvarstår nu när han är ett år. Ni som kan sånt här, har han tillräckligt överbett för att jag skall fixa veterinärintyg? (För snål för att gå till veterinären och få höra att det inte är något fel på honom.) Går det att se från bilden? Skall försöka ta mer i profil imorgon.
overbett%253F.jpeg

Bra att du släpper det. Ser normalt ut för mig också. Jag hade en hund med ett litet överbett vid 5 mån ålder, det rättade till sig med åldern.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag läser mycket här men brukar inte känna behov av att skriva själv. Nu har några frågor uppstått efter en valpbesiktning. Jag...
Svar
18
· Visningar
3 238
Senast: Libbsticka
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 657
Senast: Anonymisten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Hundträning Min mamma gick plötsligt bort i söndags och jag har därför hennes 4-åriga mittelspitz hos mig just nu. Han har i princip aldrig lämnats...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
22 361
Senast: Vassi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar