Oväntad graviditet

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

Soap

Har en fråga till er som inte plannerade att skaffa barn, vad använde ni för skydd just den gången?
 
Sv: Oväntad graviditet

Jag använde minipiller + att de sagt till mig att jag inte kunde bli gravid på naturlig väg.

Men vi är så lyckliga för vår lilla underbara Max, och han sprängde ju alla gränser :) :love:
 
Sv: Oväntad graviditet

Jag förlitade mig på att amningen skulle räcka, haha.

Vi ville ha ett syskon till Elis, så nästa fick komma när det ville. Men jag hade nog inte trott att det skulle gå så fort, blev gravid efter 6 månader.
 
Sv: Oväntad graviditet

Inget alls. Jag trodde inte jag kunde bli gravid helt enkelt, efter att ha varit sk oförklarligt barnlös i flera år (läkarutrett) med mitt ex. Men tji fick vi! Tack vare det har jag och sambon en oerhört älskad son tillsammans. :)
 
Sv: Oväntad graviditet

Inget alls! Så vi var medvetna om att det kunde hända, men det tog sin tid - nästan ett helt år från det att jag sluta med p-piller.

Att jag sluta med pillren var dels för att jag var ganska slarvig med dom och dessutom mådde jag inget vidare av dem. /Linda
 
Sv: Oväntad graviditet

Avhållshamhet.......men det funka visst inte.........Jäkla skinnsoffa...
 
Sv: Oväntad graviditet

:rofl: Ja jag trodde i min enfald att jag var steriliserad -fast det hade läkaren glömt göra....

vilket jag verkligen :bow: för nu. Fick ju ännu en ack så älskad unge! :love:


Gira :banana: -som numera är steriliserad. -Tror jag ;)
 
Sv: Oväntad graviditet

:rofl: Ja jag trodde i min enfald att jag var steriliserad -fast det hade läkaren glömt göra....

vilket jag verkligen :bow: för nu. Fick ju ännu en ack så älskad unge! :love:


Gira :banana: -som numera är steriliserad. -Tror jag ;)


WHAT!!??
Läkaren glömt att göra...HaHa..;)
 
Sv: Oväntad graviditet

Inget:o . Planen var väl att avbryta men det... blev inte så.:angel:
 
Sv: Oväntad graviditet

Japp, då var det inte så rolig upptäckt. Men nu kan jag skratta rätt gott åt det hela....
Oj vad jag fått uräkter från läkarkåren.


Gira :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år När började ni rida igen efter graviditet och förlossning? Hur kändes det? Skrittade du bara i början eller red du i alla gångarterna...
2
Svar
29
· Visningar
2 493
Senast: McFlurry
·
Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 916
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Ni som skaffat barn säg runt 40, och alltså var 50 när barnet var 10 år. Hur tycker ni det var att skaffa barn lite senare? Tycker ni...
2
Svar
25
· Visningar
4 381
Övr. Barn Jag har en äldre vän som sagt rakt ut att jag inte ska ha några barn med motiveringen att jag alltid är trött. (Vilket inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 158

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp