Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyvärr.. jag hade tänkt att anmäla plutten, men det passade inte riktigt i mitt schema (eller ekonomi). Däremot blir det full rull i juni, juli och augusti.. Men då är det läskigt, för nu är vi i officiella klasser.. Läskigt...
Ja, ska anmäla mig alldeles strax. Vi har ju inte alls ställt ut mycket, bara en gång och det var inofficiellt, så det skulle vara kul att ställa lite officiellt också.
Uuu... jag kanska skulle ställa ändå - hur långt från Uppsala är det till Österbybruk (om man kommer från Bålsta)??!?!
Ta en sista inofficiell innan allvaret...
Hade först tänkt det, men min valp blir inte 6 månader förrän veckan efter...... .
Ska förmodligen dit med henne ändå - bara för att öva lite på atmosfären och kolla andra vovvar!
Ja, jag hade ju inte tänkt ställa ut (hon är 1 vecka för ung) och jag tänkte nog mer på henne än på andra hundar på utställningen....här hemma har vi många tik-kompisar att fortfarande vara med i alla fall!
Blir 6 månader den 21 maj....och det är som sagt 1 vecka för sent. De hade bara valpklasser från 6 månader och de måste ju bli rätt ålder dagen innan utställningen.
Hundavel & Ras Absolut. Jag är en av dem som är för förslaget. Jag är dock inte med i rasklubben längre och jag vill påstå att många av de som är för...
Foder & Strö Har en häst som kissar ner hela boxen. Han är ute mellan 06-21 kan strö boxen med spån dagen efter är den nerpissad så måste strö boxen...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.