Gabby_Ossi
Trådstartare
Och skyller på att hästarna är för dåliga
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej. Ludde var strax utanför de 25Inga svenskar i individuella finalen alltså?
Ja, det känns ju som om han lever i ett helt annat universum. Aspe är 8 år och har aldrig gått 4*, vad trodde han de skulle göra??? Herta är äldre, men hade väl heller aldrig gått 4*?Och skyller på att hästarna är för dåliga
Ja!Har hoppningen börjat igen?
Ja, det är några som har ridit.Har hoppningen börjat igen?
De verkar ha problems, det ska finnas här men just nu er jag bara resultat från senast föregående ryttareMeh, varför kommer inga resultat igång på FEIs sida?
De verkar ha problems, det ska finnas här men just nu er jag bara resultat från senast föregående ryttare
http://rio2016.live.fei.org/Eventing4/live
Vart finns den infon? Ridsport?Nu lämnar Lidbeck sin förbundskapten roll. Kan vi få Duvander till Sverige denna gång?
Såg att Faerie Dianimo Don Primero till farfar, har kommentatorerna nämnt det? Tycker det är roligt för att han har stått i Sverige.
Nu lämnar Lidbeck sin förbundskapten roll. Kan vi få Duvander till Sverige denna gång?
Elmo Jankaris Duchess Desiree är e. DP också.
Det är det nog ganska många som skriver under på.Hoppas verkligen att det kommer nya fräscha krafter med lite större glasögon. Jag tycker Lidbeck har varit lite för insnöad på vissa ekipage och inte riktigt sett alla andra som faktiskt också presterar