Öroninflammation?

Skogstroll

Trådstartare
Min voffis fick för ca två månader sen öroniflammation i ena örat (troligtvis fått in vatten) Han blev röd, varm och lite skorvig i ena örat.Vet skrev ut droppar i tio dagar.Blev bra eter några dagar men fortsatte med dropparna i tio dagar.Sen gick det några veckor och nu är det tillbaka igen:(
Är det vanligt att det blir såhär? Varför?
Ska jag behöva be om ny kur igen?

Sv: Öroninflammation?

Tog de några prover? Vad fick ni för droppar? Vissa bakterieinfektioner kan vara svårbehandlade och kräver en längre behandlingsperiod.

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 379
Senast: Keb71
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 531
Hästvård Jag köpte en häst för ca 7 månader sedan, jag märkte redan på provridningen att den hade lite attityd och det sa även säljaren. Jag tror...
2
Svar
20
· Visningar
5 296
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Jag har haft kontakt med psykiatrin i många år för mitt mående, har ADHD,Asperger,ångest,depression, grova humörsvängningar (troligtvis...
Svar
15
· Visningar
2 263
Senast: chaosgirl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka