Jag har agnat storre delen av dagen at att boka campingplatser for husbussen, boka in tandlakaren i Arizona (han -eller hon, de ar tva- maste fixa klart mina inplantat till sitt fantastiska pris) och kalkylera hur langt jag maste kora per dag for att hinna i tid till Seminariet i New Mexico.
Jag kor harifran till Californien (106 Svenska mil) och en mycket god van/tranings kollega och dar jag kanner och ar nara van med en hel massa IPO folk, sa dar stannar jag ett tag innan jag kor vidare till Arizona (920 Sveska mil) och tandis som ska fixa mina inplantat till sitt fornamliga pris innan jag fortsatter till IPO traningen i New Mexico (110 Svenska mil).
All in all blir det en liten rund trip pa 366 Svenska mil OM jag kor den narmaste vagen, men beroende pa dag och tid kan jag tankas kora en omvag for att komma fram lite fortare ... Runt Los Angeles, till exempel
Snoar det i Norra Arizona (vilket ar ganska vanligt) blir det en annu langre tripp ... for i sa fall tar jag den sodra vagen som ar bra mycket langre.
Eventuellt kommer sonen som bor i Florida upp till Oregon just nar jag antingen ar pa vag hem, eller sa hinner jag fore. Men bara lite