Jag bor också litet, det gör det verkligen svårare att hålla ordning! Men också viktigare, det finns ingen stor källare att dumpa av saker i eller stora walk-in-closets som har plats för alla kläder i världen.
Jag stötte på ytterligare ett litet problem nu. Var precis uppe på vinden och rensade ut och har några säckar fulla med gardiner, dukar, lakan i olika storlekar och kuddar. Jag skulle precis hiva ut allting, tills jag kom på att jag faktiskt planerar att köpa antingen sommarstuga eller hus för permanent boende, och hur trist skulle det vara att behöva köpa allting från grunden då? Även om det är 10 år bort, så skulle det ju vara superskönt att ha ett lass gardiner att hänga upp och inte behöva köpa precis allting från grunden. Lakan till 90-säng lär jag inte använda på tusen år men tänk vad praktiskt att de ligger där den dagen man skaffat barn och de får sin första riktiga säng. Det är DYRT med prylar och textiler, så varför inte hålla kvar i det som är helt och rent och snyggt. Blev betydligt mer saker kvar på vinden än vad jag hade planerat..