Opus hästtransport???

caradan

Trådstartare
Någon som har en sådan?
Hur fungerar den, hur håller den mm.
Det var ett himla bra pris på den så jag blev enna nyfiken på att köpa en...

Någon som vet ngt om den?

Har ingen egen men brukar låna en.

Hållbarhet är väl svårt att sia om då de är så nya men alla båtar är ju gjorda i glasfiber och de håller ju i 20-30 år så..

Det jag gillar är enkelheten på saker och ting. Säkert men ändå enkelt. Otroligt rymlig, min något svårlastade dam kliver rakt på. Hon (160cm hög) får gott om plats åt alla håll.

Det negativa är väl att sadelkammaren sitter på vänster sida, lite knöggligt att komma åt och tränsa. Fast så är det väl på alla med sadelkammare..

Nu var det den billigare modellen i plywood jag tänkte på (skrev iofs inte det så det var inte så lätt att veta)
Den verkar bra men jag vet inte , har inte hört ngt om den ännu...

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Ska köpa begagnad hästtransport för att lasta 2 stora/grova kallblod, men alla transporter ser så smala ut. Vad ska...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 153
Senast: CaisaCax
·
Utrustning Letar runt efter en hästtransport och är lite osäker på vilket typ av golv man ska ha. Vad jag vet är att jag inte vill ha trä. Fundera...
Svar
7
· Visningar
895
Senast: lillan222
·
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
147
Senast: Aleel
·
Utrustning Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
2
Svar
22
· Visningar
1 233
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka