Öppna senskydd med plastutsida och utbytbara remmar!

Sv: Öppna senskydd med plastutsida och utbytbara remmar!

Jag hade sådana en gång i tiden faktiskt, var väldigt förtjust i dem....

Jag har för mig att jag har sett såna på granngården, men det var kasnke ett tag sen.

min tråd har verkligen tagit fart :) Håller med som nån annan sa, vill inte ha Eskadron, tycker de är fula och tjatiga sitter på allas hästar samt är overpriced om jag får säga meningen... saknar mina plastiga senskydd. de hade nåt sorts neopren skumaktigt på insidan, plast utsidan. var oftast vita eller svarta med typ färgade ränder på... och som sagt plastremmar som bara var att byta ut, fanns både "genomskinligt" plast och färgad plast som matchade själva skydden....

Det finn ett vitt med gröna ränder i ponnystorlek av märket Gera till salu på tradera...

Jag har såna liggandes i botten på stallådan. Ett par vinrödaktiga som är vita inuti. Är nog såna du menar. KÖpte mina från H**ks för rätt ås många år sedan

product_info.php
Wembley skydd i plast.

Öööööhhhh :cool:

Tillfällig sinnesförvirring av trött palle :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 698
Senast: Pratsch
·
Hästmänniskan Jag vet att den enda som kan besluta om detta är jag själv, men lite input från oberoende personer kan ju aldrig vara fel, är oerhört...
Svar
16
· Visningar
1 897
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Långt men tacksam om någon orkar läsa.. Jag har haft mer eller mindre ständiga problem med ryggont sen en ridolycka 1999. Värken har... 2
Svar
31
· Visningar
5 509
Senast: Alexandra_W
·
S
Avel Skulle vilja få till en diskussion om hur ni andra hobbyavlare tänker, dvs ni som har runt 1-4 ston (det får man väl ändå kalla...
Svar
19
· Visningar
1 955
Senast: sydney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mellanpudel
  • Bråkande hundar
  • FÅRtråden