onödig tråd, men idag hände det som inte fick hända..

Nominous

Trådstartare
:devil::devil:
precis nu så har jag fått min lilla kines som är livrädd för stora hundar att slura göra utfall, så jäkla skönt! slippa detta jävla hängades i kopplet och gorma helt sinnessjukt.. :(
men han har blivit jätteduktig - säger inte ett pip längre, kollar lite nyfiket men inge mer.

sååå idag!!! är ute med hundarna i morse och dom lekte lös på ett gärde i en skogsdunge. så kommer en lös hund, jag kopplar mina och inväntar att matten till den lösa skule ta den. emn hon tittar bara på os och fortsätter gå. så hudnen kommer fram till oss, först bara glad och vill leka. min lilla rädda ´kines hänger med och vill leka! :eek: skitglad blev jag att han visade sig på de viset. men den främmande hunden hugger han över halsen :eek: och sen är fight en igång. amstaffen ska ju försvara kinesen såklart. där dtår jag med en hund i varje hand och en dum jävler som hugger hej vilt om kring sig mellan mina ben..

ägaren går lite snabbt fram och skriker till sin hund och sen bara går hon.. :crazy: säger inte ett pip. min hund blöder från halsen - men de skiter hon i..

haa kul å möta hundar nu då.. ska bli kul å se vad han säger nu. helvete..

Sv: onödig tråd, men idag hände det som inte fick hända..

Skällde du inte på henne? :eek:
Hade de varit jag, hade hon fått hört en jäkla ramsa! pluss att jag hade tagit namn och nr!

Skällde du inte på henne? :eek:
Hade de varit jag, hade hon fått hört en jäkla ramsa! pluss att jag hade tagit namn och nr!

alltså jag blev så jävla stäld att ja inte visste vad jag skulle göra. jag kollade min hund hur pass "skadad" han blivit å då hade hon gått. smet iväg ganska raskt.. men jag ångrar mig i efterhand.

Gå tillbaka samma tid i morgon utan hund och med ett baseballträ, och kräv en ordentlig ursäkt! :devil:
vilka jäkla människor de finns.. tycker det hör till vanligt folkvett att man iaf frågar hur det gick med hunden! :mad:

Gå tillbaka samma tid i morgon utan hund och med ett baseballträ, och kräv en ordentlig ursäkt! :devil:
vilka jäkla människor de finns.. tycker det hör till vanligt folkvett att man iaf frågar hur det gick med hunden! :mad:

haha ja jag får göra det!!:devil: men jag har aldrig sett henne här förut. ja e här varje dag.. så chansen att stöta på henne igen är liten.. :crazy: fan att jag inte snackade med henne på en gång. men jag var så upptagen om hur min hund tagit fighten och om han fått skador. och samtidigt hålla reda på dem andra som vill fortsätta leka!! haha han trodde de var lek... :D

haha ja jag får göra det!!:devil: men jag har aldrig sett henne här förut. ja e här varje dag.. så chansen att stöta på henne igen är liten.. :crazy: fan att jag inte snackade med henne på en gång. men jag var så upptagen om hur min hund tagit fighten och om han fått skador. och samtidigt hålla reda på dem andra som vill fortsätta leka!! haha han trodde de var lek... :D

Jag skulle helt klart gå dit å leta efter henne iaf :devil:
låter lite som min ena hund.. tror inte han skulle ta de på allvar även om nån försökte ha ihjäl honom.. :crazy:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en boxertik på 2 år, världens snällaste när det kommer till människor. Älskar allt å alla, precis som en boxer ska vara...
Svar
10
· Visningar
5 039
Senast: Ainon
·
Hundhälsa Är helt ställd och vet inte vad som är fel, är det någon som kan komma med idéer så vore jag tacksam! Först vill jag klargöra att...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
38 532
Senast: Belethien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka