Ömma bröstvårtor

Sv: Ömma bröstvårtor

första barnet fungerade inte alls.
nu andra barnet och mkt mer påläst så fungerar det.
jag tycker varken apotekets salva eller meddelas purelan har fungerat alls på mig inte amningnapp heller, jag slutade tvärt med amningsnapp när det störblödde så fort jag använde den istället för att bara göra ont.
det som blev min räddning var pumpen... jag pumpade försiktigt tills det var helt läkt och så fort det börjat ömma så har pumpen fått stå i tjänst och med långt tålamod så fungerar det superbra nu! det går om man är försiktig och är tålmodig.

Liknande trådar

Gravid - 1år Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
Svar
14
· Visningar
1 107
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Har börjat förlora hoppet tror jag så vänder mig hit för hjäääälp.... (obs långt) Söker tips, råd, erfarenheter.... Vad som helst...
Svar
8
· Visningar
1 913
Senast: tuaphua
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag ramlade ner i en liten mental grop i helgen. Jag blev bara så förbannat trött på och uppgiven över min hälsa. Jag försöker annars...
Svar
0
· Visningar
1 373
Senast: cassiopeja
·
Gravid - 1år Eller dör gör jag så klart inte! Men gråter och nästan kräks när det är ammning för att det gör så fruktansvärt ont! Problemen har...
2
Svar
24
· Visningar
4 760
Senast: Weimisar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Textilåtervinning
  • Höstföräldrar 2023