Om någon vill se mig på TV...

Sv: Om någon vill se mig på TV...

Tittar, riktigt kul och dessutom på helt nyinköpt TV, fin bild och himmel vad fin du är Gabbi :)

KL

Herregud vad grym du är! :eek:

Får ni se frågorna eller är det programledaren säger allt ni har att gå på?

Jag snubblade på målsnöret till finalen, en irriterande fjärdeplats :)
Duktig du var :)

Frågorna kommer upp på en stor skärm så den går att läsa samtidigt. Vilket är väldigt bra då Richards uttal inte alltid är helt hundra.

Tittar, riktigt kul och dessutom på helt nyinköpt TV, fin bild och himmel vad fin du är Gabbi :)

Haha, tack. Jag tyckte att det syntes hur trött jag var, hade en riktig sömnlös huvudvärksnatt innan och sen satte Toivo igång redan vid 6-snåret i frukostmatsalen. Inspelningen började strax efter 07. Zznark.

KL

Herregud vad grym du är! :eek:

Får ni se frågorna eller är det programledaren säger allt ni har att gå på?

Man får se dem på skärm. Det värsta är när man får in "fel" tanke i huvudet, då är det svårt att bli av med den i tid så att man hinner komma på rätt. Som med hästen, det första jag tänker är New Forest, men jag vet att det är fel, och sen tänker jag Dartmoor men känner att det också är fel, och sedan hinner jag inte tänka Connemara...

KL

Jag blev irriterad på att statyerna av Astrid Lindgren och Margareta Krook skulle vara gjorda av Marie-Louise Ekman.

Jag har sett orginalen (i vax) och de var definitivt av Hanna Beling!!

Jag hade en sån äldre man med i mitt dag-program. Han hade bestämt sig redan på lunchen att jag, en ung blond tjej (med hylla) inte kunde något... Var väldigt kul att sätta dit honom. Speciellt nör han gav mig en fråga som visade sig handla om franska filosofer och jag svarade rätt. Hans min var obetalbar. :p Men visst märktes det att det fanns en del fördomar.

Kul!

Även om jag ibland undrar om det fortfarande finns någon i Sverige som inte varit med i det programmet. :D

KL

Jag blev irriterad på att statyerna av Astrid Lindgren och Margareta Krook skulle vara gjorda av Marie-Louise Ekman.

Jag har sett orginalen (i vax) och de var definitivt av Hanna Beling!!

Hanna Beling med flera har skulpterat, men det är Marie-Louise Ekman som har stått för idén.

Det är inte ovanligt att skulpturer tillkommer på det sättet. T.ex. har min morfar gjort en staty i en stad i Finland, men det är en känd finsk skulptör som är konstnären.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Te-samo-far, vad är det?
  • Budget
  • Vad gör vi? Del CCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka