Om man vill lära sig trav. Vart ska man göra de?

F

fiie1

Jag har haft 2 travar och jag har velat träna med. Men vart ska man ha? Måste man ha en travtränare då?

Sv: Om man vill lära sig trav. Vart ska man göra de?

Är du full eller :rofl:

Näää, vad taskig du är Martha! :D

Till trådskaparen: Välkommen till Buke Trav. Vad är det för hästar du har? Har de tränats tidigare? Du kan ju gå kurser och lära dig mer om hur man tränar hästarna för trav. Eller kontakta någon tränare i närheten. Många proffstränare hjälper amatörer.

Förresten har du pm om du inte redan sett det!

haha jag döööör ^^

Näää, vad taskig du är Martha! :D

Till trådskaparen: Välkommen till Buke Trav. Vad är det för hästar du har? Har de tränats tidigare? Du kan ju gå kurser och lära dig mer om hur man tränar hästarna för trav. Eller kontakta någon tränare i närheten. Många proffstränare hjälper amatörer.

Konstaterar att Conversation Piece nog är den snällaste och mest väluppfostrade här på Buke... :bow:
Go girl! :)

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
980
Senast: Cattis_E
·
Ridning Har insett att jag kan mycket om foder, hagar, beteende och träning från marken - men väldigt lite om hur man faktiskt lägger upp...
Svar
5
· Visningar
708
Senast: MiniLi
·
Hästvård Vi tog hjälp av en equiterapeut för några månader sen då vi haft lite problem med vår ponny. Denne ville först se hur ponnyn rörde sig...
Svar
11
· Visningar
1 178
Senast: Anna-Bella
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
506
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka