Om jag trycker på pattarna..kommer det blod.

Comfort

Trådstartare
har nu de senaste tio veckorna kommit vätska. Nästan bara vatten, men nu ett tag även lite mjölkblandat.
Nu när jag skulle duscha kom det direkt lite blodblandad vätska, bara lite, men defenitivt blod. kom inte mer sen.
Inga sår eller sprickor vad jag kan se, det kom inifrån.

Är det nåt jag bör oroa mig för?

Sv: Om jag trycker på pattarna..kommer det blod.

Sluta trycka på pattarna! Nej, jag hade inte oroat mig om det inte var ett återkommande fenomen. Men överlåt det till bebisen när det väl är dags!

Ar nog inget att oroa sig for. Nar mina barn var nyfodda var mitt colostrum (svensk stavning?!) lite blodblandat och det var inget att oroa sig for enl bm sa lange det inte forvarrades. Det gick over efter ett litet tag.

haha, jo det är inte direkt så att jag går och skvätter och klämmer och har mig, men ibland kliar det nåt sanslös i dem och det enda som hjälper är att nypa till lite, så slutar det.

Bäst att försöka släppa det då, bara kändes lite.. olustigt.

Haha nä vad bra. Om det känns obehagligt eller om det kommer mer blod hade jag nog kollat upp det. När ska du till bm nästa gång?

Liknande trådar

Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på...
2
Svar
34
· Visningar
1 875
Senast: starcraft
·
Hundhälsa Märkte nu på eftermiddagen att Doris har nån typ av flytningar, eller om det är att hon läcker kiss? Blev en liten fläck på lakanet hon...
Svar
2
· Visningar
870
Kropp & Själ Jag har sen tonåren svettats mycket på nätterna. Det började i samband med att jag sattes in på Cipramil när jag var ca 13. Sen avtog...
2
Svar
35
· Visningar
1 765
Senast: Linn-Nora
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
822
Senast: ryujaneiro
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Autistisk bror
  • Tittar in i ditt kök del 27

Hund, Katt, Andra Djur