Öm i bogen

Joyride

Trådstartare
Min häst är öm i bogen..kan linemet lindra ömheten?

OBS! min häst har varit behandlad i frambenen(ca 2 år se) så är ju möjligt att han har ont igen, visar dock ingen hälta. Och vill bara ha svar på min fråna inga andra spekulationer eller komentarer tack :smirk:

Sv: Öm i bogen

Blir lite svårt att svara om man inte får spekulera, jag menar det ær ju egentligen det enda vi kan gøra øver ett forum.

Om liniment kan lindra ømheten kan man inte svara på då du inte preciserar, var exakt ær hæsten øm? Vad har hæsten gjort? Ær det vanligt eller bara ibland? Kan det vara sadeln? du? træningen?

Men oj. Nu spekulerar jag.

:crazy: ;) :D

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: Fiorano
·
Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 765
Senast: mamman
·
Hästvård Undrar vad ni har för erfarenhet av att överklaga ett beslut hos Agria? Vi har en häst som blivit ”utdömd” av veterinär. Veterinären är...
2
Svar
31
· Visningar
4 122
Senast: TinyWiny
·
Hästhantering Hej, jag har en haflinger valack på tre år! Han har börjat explodera mer och mer de senaste ca 6 månaderna (innan var det inte alls...
Svar
8
· Visningar
1 853
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama